2015. január 2., péntek

Pohártartók és tálaló tálcák

Karácsony közeledtével az ember lánya mindig elkezd ötletelgetni (legalábbis ez rám kifejezetten jellemző), mivel lephetné meg szeretteit, mely saját kézzel készített, és remélhetőleg még hasznos is. 
Így születtek meg az alábbi termékek, hölgy és úr rokonok kisebb nagyobb örömére. :D

Kezdjük a poharakkal. Pálinkás készlet... csakhogy nem akartam olyan egyszerű hosszú, vagy kör alakú tartót, valami különlegesre vágytam. Így jött a levélforma. Remélem nektek is tetszik. :)



Elkezdtünk ötletelgetni, hogyan lehetne szép tartót készíteni a likőrös vagy desszertboros  pohár készlethez is. 
Ez rétegelt lemezből készült, oldalára a mintát pirográffal égettem. :)

vagy 





A gasztronómiánál maradva, azon törtem a fejem, minek örülne pl. az édesanyám. 
Én nagyon szeretem tálaláskor a hangulatos tálcákat, leginkább évszaknak megfelelően (már készül is a cappuccino-s, boros, nyári gyümölcsös, téli sütis és karácsonyi mintás). Később ezekről is lesz kép. ;) Az ötlet jó volt, anyának, és párom anyukájának is tetszettek. :) :)
Ezek a tálcák decoupage technikával készültek, a peremük pedig fenyőfából.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése